La setmana passada vam viure una jornada molt especial a l’escola Marta Mata: vam celebrar el Dia de la Música!
Al matí, les entrades musicals van donar el tret de sortida a aquest dia tan esperat. L’alumnat que fa música en les seves extraescolars va tenir l’oportunitat de demostrar el seu talent davant dels companys i les famílies. Va ser emocionant veure com petits i grans interpretaven amb il·lusió cançons de diferents estils i instruments abans de començar les classes.
A la tarda, el protagonisme el van prendre els nostres mestres de música, la Meritxell i el Bernat. Juntament amb dos companys seus, van oferir un concert que va captivar els infants i mestres de l’escola, que també van tenir el seu moment de glòria pujant a l’escenari a interpretar diferents cançons i balls. El repertori combinava cançons infantils amb versions més modernes, aconseguint que tots, des dels més petits fins als més grans, es divertissin i gaudissin de l’espectacle. Va ser una experiència única que segur que quedarà gravada en el record de molts.
Aquests moments ens recorden la importància de la música com a llenguatge universal i eina per fomentar la convivència, la creativitat i l’alegria a la nostra escola. Ja estem desitjant repetir-ho l’any vinent!
Podeu consultar més fotos de les activitats del dia de la música a la carpeta “Dia de la Música” a FOTOS ESCOLA.



Comentaris recents