Després de la visita, el cap d’estudis ens ha rebut a la sala d’actes, ens ha respost alguna pregunta i ens ha parlat de les portes Obertes per les famílies de la setmana vinent.
Aquest matí, les Matildes hem anat a visitar l’Institut Pla de les Moreres de Vilanova del Camí. En arribar, tres alumnes de l’institut ens han rebut i ens han fet una ruta guiada per totes les instal·lacions. Hem pogut veure les aules, els diferents departaments, les aules específiques de música, informàtica, laboratori, plàstica, SIEI, el gimnàs i molts altres espais de l’institut. Ens han explicat què es fa a cada lloc i com funciona la vida a l’institut.
A la tarda, ja a l’escola, hem preparat una sèrie de preguntes sobre els nostres dubtes i inquietuds per a l’any vinent. Aquestes preguntes les escriurem en una carta que enviarem a la nostra parella de primer d’ESO de l’Institut, perquè ens puguin respondre i ajudar-nos a entendre millor què ens espera el curs que vé.
Ha estat una experiència molt interessant i enriquidora. Moltes gràcies a l’Institut Pla de les Moreres per la seva acollida!



Comentaris recents