Les i els Pinotxos no tenim massa clar quin material volem fer servir pel cartell de la nostra fusteria. Així doncs, de la llista que vam elaborar (fusta, cartró, ferro, goma eva, paper…) descobrim i experimentem amb tots aquests materials per conèixe’ls millor abans de triar el material definitiu que volem utilitzar.
Ha arribat el moment de triar el material que volem i ho fem de manera individual. Posem una peça sobre el material que més ens agrada formant així diferents torres de peces. La torre més alta és l’opció més triada.
Així doncs, ens adonem que la majoria de Pinotxos preferim fer el cartell amb “goma eva”. Ara ens falta pensar molt bé el color que triarem!
A banda d’això, el següent pas és pensar on posarem el cartell de la fusteria i quines mides ha de tenir. En petits grups i amb l’ajuda de la Berta, ens posem a mesurar amb les cintes mètriques!
Recordeu, teniu més fotografies a la unitat compartida.



Comentaris recents