Celebrem la setmana de la música amb les Tanits

El passat divendres 22 de novembre vam celebrar la diada de Santa Cecília; és per això que durant tota la passada setmana a l’escola vam realitzar la Primera Trobada de Músics de Pati de l’escola i també diferents activitats relacionades amb la música.

Les Tanits a la darrera sessió de música vam tenir la sort de que l’Àneu, l’Hug, l’Hugo, el Guim i la Iris ens portessin i ensenyessin l’instrument que estan aprenent a tocar a l’escola de música: les Tanits vam poder gaudir doncs d’un petit concert de guitarra elèctrica, bateria elèctrica i teclat. Tots ells ens va explicar quines parts tenen i com funcionen tots aquests instruments i també ens van ensenyar les notes i alguna cançó. De guitarra i bateria elèctriques no n’haviem vist mai cap en directe!  Ens va encantar gaudit d’aquest moment!