Vitxeta Film Festival 2

Benvolgudes famílies,

com ja us vam informar i com a continuació d’un Ajut Pont de col·laboració amb la URV en el qual vam participar el curs passat, els alumnes que aquest curs fan 6è, gràcies a la col·laboració voluntària d’estudiants de tercer curs de la Facultat d’Educació de la URV coordinats pel Dr Sergi Roura, han produït una pel·lícula que avui ha pogut visionar tot l’alumnat de 6è en el marc d’un petit festival de cinema.

L’objectiu era que els alumnes fessin una pel·lícula en anglès tot desenvolupant competències que van més enllà de les pròpies de l’àrea, amb la col·laboració d’alumnat de la Facultat d’Educació de la URV, que durant tot el primer trimestre va assistir a les sessions de dilluns d’anglès de 6è de primària i van desenvolupar activitats relacionades amb l’adquisició de la competència comunicativa oral i la pronuncia de l’anglès a primària.

En petits grups, l’alumnat de 6è ha escrit uns diàlegs que s’han posat en escena i s’han filmat.

L’edició final de les 2 pel·lícules resultants amb els diferents clips ha anat a càrrec del mateix alumnat de la URV. Una experiència inoblidable per alumnes i estudiants. Thank you very much dear all!