Saltem amb la Diana – Reporters i reporteres web

Tal com us explicàvem a Segon equip de reporters i reporteres en marxa, el segon equip d’aquest curs ha treballat per a fer 4 entrevistes diferents seguint la pauta: Preparem una entrevista i amb l’ajuda de 10 mares voluntàries de l’escola. Un treball de grup, de planificació, d’escriptura, de comunicació oral, de posada en escena… un treball molt ric en molts àmbits i que seguirem duent a terme tot el curs amb els reporters i reporteres de primer fins a sisè, organitzats en grups internivells.

El divendres 7 de febrer vam fer una entrevista que ens feia molta il·lusió: una entrevista a la Diana Mónico.

Avui entrevistarem a la Diana Mónico Guijarro, mestra d’educació física i tutora de 6èA. La Diana és nova a l’escola i per això la volem entrevistar.

Una entrevista molt fresca i alegre, tal com és la Diana. La posada en escena sempre ens posa una mica nerviosos i ens surten les vergonyes, però si mireu l’entrevista fins al final veureu com al final perdem la vergonya tot saltant. Aquesta vegada el grup de reporteres ha estat acompanyat i guiat per una mare voluntària, la Núria. Moltes gràcies pel teu suport, i moltes gràcies a les reporteres Ariadna, Aina, Estel, Evelyn, Clàudia P., Clàudia M., i Berta. Heu sigut molt treballadores i heu manifestat molta il·lusió en tot moment. També un agraïment especial a la Diana per la il·lusió i entrega que ha mostrat en tot moment.

Si voleu la resposta d’alguna de les següents preguntes del guió, us convidem a veure el vídeo de l’entrevista.

• Quants anys tens?
    • On vas néixer?
    • Tens parella?
    • I tens fills? (Com es diuen?)
    • Sabem que tens un gat… Com és i com es diu el teu gat?
    • Quan vas començar a ser mestra?
    • On treballaves abans, i de què?
    • Per què t’agrada ser mestra?
    • Què t’agrada de la nostra escola?
    • Per què balles?
    • Quin tipus de dansa fas?
    • T’agradaria fer un viatge? A on?
    • T’agradaria estudiar alguna cosa més?
    • T’agradaria continuar en aquesta escola molt de temps?
    • Quant et voldràs jubilar?
    • T’ha agradat la nostra entrevista?