Previsió menjador i acollides curs 2016-17 AMIPA

Benvolgudes famílies,

Ja teniu a les vostres mans el programa de la festa de final de curs de l’escola, que celebrarem el divendres 17 de juny. Podeu encomanar els vostres tiquets pel sopar, al despatx de l’AMIPA fins dimecres 15 a les 5 de la tarda.

Per altra banda, us informem que avui s’ha fet entrega del full de la previsió d’assistència als serveis de menjador i acollida del curs vinent, a tot l’alumnat de l’escola. Us demanem que l’ompliu i el feu arribar al despatx de l’AMIPA abans de l’últim dia de curs. També ens el podeu enviar per correu electrònic (la previsió del menjador a menjadorvitxeta@gmail.com i la previsió d’acollides a extraescolarsvitxeta@gmail.com). També trobareu el full a la web de l’escola (www.lavitxeta.net).

Fulls previsió Menjador i acollides: PREVISIÓ MENJADOR 16-17

Captura_amipa

Finalment, us recordem que el proper dilluns 13 de juny és l’últim dia per fer arribar a l’AMIPA les inscripcions a les activitats extraescolars del curs 2016-2017.

Salutacions

AMIPA LA VITXETA