Més detalls de la Jornada Matinal “La Vitxeta es mou pel pati”

Famílies vitxetes,

Com ja us informàvem a l’entrada 1a Jornada La Vitxeta es mou pel pati el diumenge 10 d’abril a les 10 del matí tindrem la primera jornada matinal per a transformar els nostres patis. Petits i grans ajudarem a transformar els espais exteriors de l’escola.

I ara què? En aquesta primera jornada de treball volem dur a terme les següents actuacions al patis d’infantil i al pati de primària:

• Pissarres
  • Sorrals
  • Cuinetes, botigues i tallers
  • Zones de trobada i reunió
  • Elaboració material didàctic (completar els jocs pintats al pati de primària i elaboració de jocs didàctics).

Per això us convoquem a tots i totes, petits i grans, amb ganes de treballar i de passar-ho bé.  Aquesta és la primera jornada de pati d’un projecte viu i obert a tothom. Animeu-vos a participar! Mou-te pel pati!

Si ho teniu clar, podeu confirmar asssitència abans del dijous 7 d’abril, a través de la butlleta que us hem lliurat amb la nova circular de la Jornada, per a una millor organització de la jornada. Gràcies! BUTLLETA JORNADA MATINAL LA VITXETA ES MOU PEL PATI

Hi haurà…

tallers, jocs i activitats pels nens i nenes

pica-pica i vermut per a tots els assistents