Ja som del club de fans del David Repullés – Reporters i reporteres web

Tal com us explicàvem a Segon equip de reporters i reporteres en marxa, el segon equip d’aquest curs ha treballat per a fer 4 entrevistes diferents seguint la pauta: Preparem una entrevista i amb l’ajuda de 10 mares voluntàries de l’escola. Un treball de grup, de planificació, d’escriptura, de comunicació oral, de posada en escena… un treball molt ric en molts àmbits i que seguirem duent a terme tot el curs amb els reporters i reporteres de primer fins a sisè, organitzats en grups internivells.

El divendres 31 de gener l’aula de música es va convertir de nou en un plató de gravació gràcies al Josep Basco, mestre de música de l’escola. Aquesta vegada l’entrevistat era el David Repullés, cantant del grup de versions La Banda del Coche Rojo, i molt més.

El David Repullés va néixer a Manresa el 4 d’agost de 1981. Ha cantat en moltes bandes, ha fet teatre musical, i ho ha compaginat donant classes de cant. Amb vint anys comença els estudis de disseny gràfic, i treballa a diferents estudis de disseny, amb la música sempre al cap. Al 2007 entra com cantant a La Banda del Coche Rojo, grup de versions amb més de 500 concerts a les espatlles. També canta amb el grup Barcelona Gospel Messengers. Al 2015 inicia el projecte Filferro amb un gran amic; un duet acústic que versiona grans clàssics adaptats al català. Actualment treballa com a cantant al Cirque du Soleil amb l’espectacle Corteo.

Una entrevista amb molts entrebancs tècnics, però que recordarem amb molt bon gust de boca perquè com ja sospitàvem, el David desprèn molt bon humor i positivisme. Malgrat que l’entrevista s’ha hagut de fer a través del mòbil, ha sigut una molt bona experiència i ens ha fet sentir també molt satisfets del procés de treball dut a terme. Hem fet un petit treball d’investigació i hem après moltes coses sobre el David. Com sempre acompanyats i guiats per les voluntàries; per la Paola i la Noemí. Indispensables per a poder dur a terme aquestes tasques de reporters/es. Moltes gràcies als reporters i reporteres Alba, Aina, Íria, Dídac, Aniol, Àlex, Iu, Roc i Abir.

David Repullés, moltes gràcies. Ens ha encantat saber més coses de la teva vida professional i hem fet una gran descoberta: ens encanta la teva veu i com cantes. Gràcies trempat! (com t’anomena el teu amic Josep).

Si voleu la resposta d’alguna de les següents preguntes del guió, us convidem a veure el vídeo de l’entrevista.

• T’agrada algun esport?
    • Quin és el teu cantant preferit?
    • Ets pare?
    • Quants idiomes parles?
    • Què t’agrada del disseny gràfic?
    • En quina edat vas començar a cantar?
    • Quantes cançons has cantat?
    • Hem llegit que tot va començar amb una guitarra, i ens sorprèn que després hagis arribat tan lluny… Quan vas començar a tocar la guitarra?
    • De qui era la teva primera guitarra?
    • A la teva família tenies algun altre cantant o músic?
    • Sabem moltes coses que has fet, però què estàs fent ara?
    • El Messi era un bon jugador i algú el va veure jugar i el van fitxar els del Barça, a tu et va passar el mateix? Com vas arribar al Cirque du Soleil?
    • Quants anys fa que estàs al Cirque du Soleil?
    • En quants països has estat amb el Cirque du Soleil?
    • Quanta gent ve als espectacles?
    • Al Cirque du Soleil has vist mai algú que es fes mal?
    • Quants assajos feu abans d’un espectacle?
    • Què és el que més t’agrada de tot el que fas?
    • Com t’ho fas per estar a tants llocs alhora?
    • Quan estaves amb La Banda del Coche Rojo, el Josep Basco, el nostre mestre de música, era un bon company de grup?
    • T’han fet moltes bromes amb el teu cognom? Com ho pronuncien els anglesos?
    • Tens un club de fans?