Fi extraescolars, jornada intensiva i beques menjador

Ens apropem a final de curs a passos gegants! És per això que en els propers dies us anirem facilitant diverses informacions sobre aquest període (i més enllà) que segur que són del vostre interès! Aquí teniu les primeres notícies:

Fi extraescolars:

• Les activitats extraescolars finalitzaran el proper divendres dia 4 de juny. Amb dues excepcions:
  • L’activitat de natació acabarà al maig, per tant, les últimes sessions seran els dies 25 i 26.
  • Les sessions de llenguatge musical de l’extraescolar de música també acabaran al maig. No obstant, les sessions d’instrument continuaran durant el juny.

Jornada intensiva:

• El període de jornada intensiva serà del dilluns 7 al dimarts 22 de juny (últim dia de curs). Aquests dies, l’horari lectiu finalitzarà a les 12:30h.
  • El Temps de Migdia tindrà lloc des de les 12:30 a les 15h.
  • Les tardes de la intensiva s’oferiran les “Ludotardes”, un casalet de les 15 a les 17h dirigit a tots els infants de l’escola, organitzat pel Consell Esportiu i en el que s’hi faran activitats, tallers i jocs de tot tipus! El preu serà de 4€ la tarda per infant (el preu i la realització de l’activitat queden subjectes al volum d’inscripcions).
  • Us demanem que per fer una bona previsió del Temps de Migdia i de les LudoTardes RESPONEU (TANT SI ÉS QUE SÍ COM SI ÉS QUE NO) ABANS DEL DIMECRES 26 DE MAIG al següent enllaç: https://forms.gle/znVQ8fqR1PVupQrv8

Beques menjador

• La majoria de les famílies amb beca del menjador tenen ajut fins a final de curs. Totes les famílies que se’ls acaba la beca abans, ja s’ha contactat amb elles i ja han estat informades. Si no se us ha dit res, no cal que patiu.
  • La convocatòria per sol·licitar l’ajut del menjador per al curs vinent encara no sabem quan començarà, però acostuma a ser al mes de juny. Tan bon punt se sàpiga alguna cosa se us comunicarà des de l’escola/AMIPA.

Estigueu ben atentes que en breu rebreu informacions sobre el Casal d’estiu i sobre el curs 2021-2022!!