Els nens i nenes de 6è s’acomiaden de l’escola

Aquest final de curs ha estat excepcional i ha afectat especialment els nens i nenes de sisè, ja que no han pogut acomiadar-se com cal de l’escola. Esperem poder fer una festa ben aviat, reunir-nos i desitjar-los-hi sort en aquesta nova etapa.

En aquests dies que han pogut tornar a l’escola: amb mascareta, en petit grup, mantenint les distàncies… també ha estat bonic retrobar-nos, i hem pogut parlar i reflexionar sobre tot allò que els nens i nenes creuen que s’enduen de la Vitxeta. Aquí teniu el vídeo que hem fet.

Se’n van tristos per tot el que s’han perdut durant aquests mesos de confinament, per no haver pogut fer un adéu com cal, però se’n van molt conscients del que l’escola ha representat durant aquests primers anys de vida.

Nens i nenes de 6è us desitgem molta sort en aquest nou camí.

Us trobarem a faltar!