Casal “La Vitxeta Show” (del 15 al 18 d’abril): Inscriu-t’hi!!!

Cada cop falta menys perquè arribin les vacances de Setmana Santa i, com cada any, des de l’AMIPA La Vitxeta presentem una nova proposta de Casal per a infants de 3 a 12 anys (escolartizats).

Enguany, us animem a descobrir l’autèntic talent “vitxeto”! 4 dies que seran tot un espectacle i en els que els nens i nenes exploraran diverses disciplines i habilitats artístiques: ballar, cantar, pintar, actuar, caracterització, malabars… Tot plegat, sense deixar de jugar, amb gimcanes, tallers i manualitats de tot tipus!

Cal tenir en compte que les places ofertes són molt limitades i hi haurà dos períodes d’inscripció:

• Del 20 al 31 de març per l’alumnat de l’escola.
  • De l’1 al 5 d’abril obert a tothom (segons disponibilitat).

El formulari el podreu trobar, a continuació o al despatx de l’AMIPA i la inscripció es pot formalitzar presencialment o a través del correu. Al telèfon 977 33 08 83 també us donarem més informació.

Formulari d’inscripció