Casal d’Estiu’16: Viatge galàctic, esport and English

Nens i nenes de la Vitxeta, esteu a punt d’entrar a l’aventura espacial de la vostra vida i fer un viatge INTERGALÀCTIC!!!!!

Si no teniu plans per les vacances d’estiu i voleu descobrir  i endinsar-vos en el fantàstic i emocionant món de l’espai, alhora que practicareu esport, piscina and ENGLISH!!

no dubteu i apunteu-vos al casal d’estiu de la Vitxeta en el qual us esperen grans estones de diversió, sortides temàtiques tots els divendres, tallers i piscina. Al mateix temps també practicarem tots junts l’anglès!

Activitats:

• TALLERS TÈCNICS DEL MÓN DE L’ESPAI Coneixerem el món de l’espai i tot allò que l’envolta i que el fa encara més “FANTÀSTIC”, de la mà d’ET, Star Wars i moltes més sorpreses
  • ANGLÈS Treballarem l’anglès, amb classes dirigides i amb l’ús de la llengua durant el temps de joc i els tallers de manualitats.
  • PRACTICAREM ESPORTS DIVERSOS conduits per entrenadors especialitzats
  • SORTIDES TEMÀTIQUES Els divendres farem diferents sortides vinculades al món de l’espai.
  • JOCS/MANUALITATS Farem jocs de pati i tallers de manualitat relacionats amb el món de l’espai.
  • PISCINA Tots els dimarts i dijous farem passar la calor a la piscina del Club de Tennis Reus Deportiu (instal.lacions al costat de l’escola la Vitxeta).

Dates: 27 juny – 29 Juliol   / 29 agost – 9 setembre

Per poder venir cal que empleneu els fulls d’inscripció que trobareu a la secretaria de l’AMIPA o a la web de la Vitxeta.

Fulls d’inscripció: Formulari_Inscripcio_Casal_Estiu_2016

Teniu temps fins el dia 15 de juny per entregar els papers a l’AMIPA, no us despisteu, hi ha un nombre limitat de places.

Quadre_preus_Casal_2016

Mark your calendar and plan to join us for an amazing and magical experience !!

Comissió Casal-Extraescolars de l’AMIPA de l’Escola la Vitxeta

Diseñado por Freepik