Auger, ja és un bon titular – Reporters i reporteres web

El tercer equip de reporters i reporteres web ha seguit gravant les seves entrevistes. Com ja sabeu aquest és un treball de grup, de planificació, d’escriptura, de comunicació oral, de posada en escena… un treball molt ric en molts àmbits i que seguirem duent a terme tot el curs amb els reporters i reporteres de primer fins a sisè, organitzats en grups internivells. I sempre amb l’ajuda de 10 mares voluntàries de l’escola.

El divendres 28 de febrer l’entrevistat ha sigut una persona molt especial per l’escola; l’Auger, monitor de menjador, entrenador de futbol sala, i coordinador d’activitats esportives.

Avui entrevistarem a l’Auger, monitor de menjador de l’Escola La Vitxeta. L’Auger també és monitor d’activitats extraescolars com: multiesport i futbol. El volem entrevistar perquè és molt reservat i tenim moltes preguntes sobre ell.

Una entrevista breu que ens permet conèixer una mica més l’Auger. Com sempre amb una mica de vergonya per part dels nostres reporters i reporteres perquè saben que fan una tasca important i la càmera de vídeo imposa, però han sapigut posar en escena totes aquelles preguntes que havien pensat i redactat.

I tot com sempre acompanyats i guiats per les mares voluntàries; per la Raquel i la Noemí. Moltes gràcies voluntàries per ajudar-nos a fer-ho possible i als reporters i reporteres: Virgínia, Luca, Alina, Eloi, Emma, Bruna i Laia.

I evidentment moltíssimes gràcies a l’Auger pel temps que ens has dedicat i per la teva predisposició des del primer moment. Ens ha agradat saber més coses de tu. Fa temps que estàs a l’escola i sentim que ets una peça molt important de tot l’engranatge. Gràcies!

Si voleu la resposta d’alguna de les següents preguntes del guió, us convidem a veure el vídeo de l’entrevista.

• Quin és el teu cognom?
    • Quants anys tens?
    • Quin és el dia del teu aniversari?
    • Tens germans més grans o més petits?
    • On vius?
    • Tens mascotes? Quina? Com es diu?
    • Quina música t’agrada?
    • Toques algun instrument? Quin?
    • Quines feines tens? Quines t’agraden més?
    • Quines aficions tens?
    • T’agrada treballar de monitor?
    • Quin és el teu esport preferit?
    • De quin equip ets?
    • Quin és el teu menjar preferit?
    • Quina és la teva pel·lícula preferida?
    • T’agrada llegir? Què t’agrada llegir?
    • Quin és el teu llibre preferit?
    • Vols tenir fills?