AMIPA Informacions Inici de Curs 2021-2022

Com ja sabeu, el proper dilluns 13 de setembre comença el curs escolar 2021 – 2022. A continuació, us facilitem diverses informacions sobre els serveis de l’AMIPA de cara els primers dies.

Temps de Migdia

• Assistència: Al juny us vam repartir la documentació perquè ens informéssiu de l’assistència al Temps de Migdia dels vostres fills i filles. Si hi ha hagut algun canvi, si ens vau respondre “¿?”, o qualsevol altra situació, caldria aclarir-ho per tal de poder començar el curs sense dubtes.
  • Primers dies: Com que a P3 hi ha adaptació i els infants no venen cada dia a l’escola, o les extraescolars no comencen fins l’octubre o simplement pot ser que vostres infants no es quedin a dinar més endavant, us demanem que si us trobeu en una situació particular ens informeu del que faran els nens i nenes els primers dies d’escola (comptem amb ells des del primer dia, o no, o el que sigui….)
  • Beques: Ja fa uns dies que vam rebre les primeres resolucions de les beques menjador. Hem anat contactant amb les famílies que ja tenen la beca concedida. Si aquests dies no us diem res és que la vostra sol·licitud encara no ha estat resolta.
  • Monitoratge Infantil: L’equip de monitoratge estarà compost per: Vicky Latorre i Gemma Martí (P3A i B), Meritxell Pàmies (P4A), Aurora Ramos (P4B), Anna Roca (P5A), Cori Burló (P5B).
  • Monitoratge Primària: Recuperem una dinàmica de funcionament prèvia a la pandèmia. I és que a Primària hi haurà equips de 4 monitores per cada 2 cursos. Aquestes monitores aniran rotant i canviant de classe cada 15 dies. L’equip de 1r i 2n estarà format per Nuri Villegas, Xènia Galceran, Mercè Casades i Meritxell Lorente. A 3r i 4t: hi haurà: Mar Bové, Agnès Sabaté, Genís Jodra i Vero Lorente. Finalment, a 5è i 6è: Estela Bravo, Marcel Guarque, Núria Castillo i Pau Panadès.
  • Torns de dinar: El primer torn de dinar serà de les 12 a les 13h aprox i hi dinaran: P3, P4, P5, 1r i 2n. El segon torn serà de les 13 a 14h i dinaran 3r, 4t, 5è i 6è.
  • Espais de dinar: P3 a l’aula de P3A, P4 i P5 al menjador, 1r, 2n, 3r i 4t a les respectives aules i 5è i 6è al menjador.
  • Anulació/Petició menú: Com cada any, si ens informeu abans de les 9:45h podem anul·lar el menú del dia del vostre fill/a, en cas que es quedi habitualment i aquell dia no ho fa. Així mateix, si necessiteu que es quedi a dinar, quan no està apuntat normalment, també ens heu d’avisar, preferiblement, abans d’aquesta hora.
  • Material: La llista de material està permanentment a la pàgina web a l’apartat de l’AMIPA. Us facilitem enllaç:   https://agora.xtec.cat/escola-lavitxeta/material/

Acollida Matinal

• L’acollida matinal comença a les 7:30 i acaba a les 8:30h des del primer dia de curs.
  • S’accedirà a l’acollida per la porta del pati de Primària que dona al pàrquing. Es permetrà l’accés fins a les 8:15h
  • Els dies de pluja, l’entrada a l’acollida es farà per la porta principal de l’escola.

Acollida Tarda

• L’acollida de tarda comença a les 16 i acaba a les 17:30h des del primer dia de curs.
  • Si us convé recollir els infants abans d’hora NO ENTREU AL RECINTE DE L’ESCOLA! Passeu pel despatx de l’AMIPA i nosaltres us portarem al vostre fill/a.
  • Si els infants es queden fins a les 17:30h, sortiran per la porta principal de l’escola.
  • Si necessiteu que els vostres fills es quedin a l’acollida, de manera fixa o esporàdica contacteu amb nosaltres, tan aviat com us sigui possible.

Extraescolars

• Les activitats extraescolars començaran a partir del dilluns 4 d’octubre.
  • Si heu de tramitar alguna ALTA, BAIXA O CANVI d’activitat, feu-ho a través del correu electrònic extraescolarsvitxeta@gmail.com
  • Encara queden places a algunes activitats. Si esteu interessades en alguna, poseu-vos en contacte amb l’AMIPA

Atenció despatx