Casal d’estiu 2021 – “Terra a la vista!”

Terra a la vista! Els pirates són a punt d’atracar a la Vitxeta! Enguany al Casal d’estiu ens embarcarem a un vaixell pirata i amb ell recorrerem mars i oceans i descobrirem tots els continents amb els seus països, les seves cultures, llengües, gastronomia, costums… Us apunteu a formar part d’aquesta intrèpida aventura?? Us esperem!

Per segon any, haurem de viure un Casal d’estiu sota les normes i les restriccions sorgides arran de la pandèmia. No obstant, la d’enguany poc té a veure amb la situació que estàvem vivint l’any passat! De ben segur que aquest 2021 es podran fer coses que fa un any no podíem fer, així com implementar canvis organitzatius, de dinàmica, etc.

Per altra banda, us informem que l’Ajuntament de Reus està formulant canvis en la campanya i gestió de casals municipals i això ha fet que moltes de les associacions i entitats, com l’AMIPA, que organitzàvem activitats sota el seu paraigües, ens hem vist obligades a caminar pel nostre propi compte.

Considerant aquests pretextos, us fem arribar les següents informacions sobre el Casal d’Estiu 2021:

• AUGMENTEN LES SETMANES: Recuperem tantes setmanes com abans de la pandèmia i, per primera vegada, s’oferiran dues setmanes d’agost! El calendari serà el següent:
    • Setmana 1: Del 30 de juny al 2 de juliol
    • Setmana 2: Del 5 al 9 de juliol
    • Setmana 3: Del 12 al 16 de juliol
    • Setmana 4: Del 19 al 23 de juliol
    • Setmana 5: Del 26 al 30 de juliol
    • Setmana 6: Del 2 al 6 d’agost
    • Setmana 7: Del 9 al 13 d’agost
    • Setmana 8: Del 30 d’agost al 3 de setembre
    • Setmana 9: Del 6 al 10 de setembre

• MÉS PLACES: Incrementem el nombre de places (respecte l’any passat) arribant a les 90 des de la setmana 1 a la 5. Les setmanes de la 6 a la 9, s’oferiran 50 places.

• HORARI: Com sempre, s’ofereix una franja de Casal de les 9 a les 13h (que es pot veure un pèl modificada amb entrades i sortides esglaonades) que es pot complementar amb l’acollida matinal de les 7:45 a les 9h i el menjador de 13 a 15h.

• CANVIS EN LES TARIFES: Degut a la desaparició de l’ajut i suport de l’Ajuntament, s’han hagut de recalcular els preus de les tarifes setmanals del Casal. Aquest estiu quedaran així:
    • FAMÍLIES SÒCIES AMIPA LA VITXETA: 45€/setmana. SETMANA 1 de 3 dies: 27€
    • FAMÍLIES NO SÒCIES AMIPA LA VITXETA: 48€/setmana Casal + 4€/infant en concepte d’assegurança (un únic pagament). SETMANA 1 (3 dies): 29€.
    • PER TOTHOM IGUAL: Franja d’acollida: 15€/setmana (SETMANA 1 -3 dies-: 9€) i Franja de menjador 36€/setmana (SETMANA 1 -3 dies-: 22€).
    • DESCOMPTES:: No s’apliquen descomptes a partir del segon/a fill/a, així com tampoc, per família monoparental o nombrosa.
    • Cancel·lació/Anul·lació: Les baixes notificades per escrit almenys 10 dies abans de l’activitat, tindran dret al retorn del 50% de l’import ja pagat. L’AMIPA es reserva el dret d’anul·lar qualsevol activitat si el nombre de persones inscrites no arriba al mínim establert. En cas d’anul·lació d’algun/s servei/s per part de l’AMIPA es retornarà el 100% de l’import.

• EDAT PARTICIPANTS: Infants que ja hagin estat escolaritzats, des de P3 fins a 6è de Primària.

• ACTIVITATS: Sempre que sigui possible, mirarem de tornar a recuperar alguna sessió de piscina i alguna sortida com era habitual abans del COVID-19.

• PREINSCRIPCIONS: Es fan a través del següent enllaç de Formularis de Google: https://forms.gle/oXxy6ar86yNvFRxC8
    • Dijous 20 de maig: Inici d’inscripcions alumnat Escola La Vitxeta.
    • Dijous 27 de maig: Inici d’inscripcions obertes a tothom.
    • Divendres 11 de juny: Fi del primer període d’inscripcions. A partir d’aleshores, places subjectes a disponibilitat.
    • Recordatori: Omplir el formulari NO ASSEGURA LA PLAÇA, com tampoc es comptabilitzaran els formularis omplerts fora dels terminis indicats Per formalitzar la inscripció definitiva, caldrà rebre la confirmació de plaça, fer pagament i omplir tota la documentació i autoritzacions.

Pirates, prepareu-vos per l’abordatge! Ens veiem a l’estiu!!