La 14a edició dels Projectes Singulars ha possibilitat 64 estades formatives d’alumnes de 4t d’ESO

Aquesta iniciativa té per objectiu que l’alumnat de l’últim curs d’ESO es decideixi a acabar-la i a continuar els seus estudis post obligatoris, partint dels interessos treballats en les estades formatives, que enguany s’han realitzat en 40 empreses, entitats, centres educatius i serveis de l’Ajuntament de Mataró. Aquesta edició ha comptat amb la participació de 43 alumnes de 6 centres educatius de la ciutat.

8 claus per elaborar i fer eficaç una nota de premsa