EL PATI, ESPAI TRANSFORMAT

Després de les jornades de treball del passat dissabte 24 de novembre només ens queda agrair i felicitar a totes aquelles persones que d’alguna manera o altra han col·laborat perquè tota la feina que calia fer, es tirés endavant i finalment tinguem un pati de primària es-pec-ta-cu-lar!!

Des del mes de setembre fins poc abans de les jornades, tots els gurps de 1r a 6è han estat dissenyant i pensant la millor manera perquè cadascuna de les 6 zones en que havíem dividit el pati, disposessin d’una varietat i oferta de jocs i activitats diferent al que fins ara s’hi podia trobar.

La feina ha estat complexa, emocionant i molt motivant, perquè partíem de la necessitat que tots els infants de 6 a 12 anys havien de poder jugar i això no ha estat fàcil, perquè ha nascut del pensament dels alumnes, i perquè el fet de saber que allò que s’havia imaginat, dissenyat, dibuixat, decidit i repensat tantes vegades acabaria materialitzant-se aviat, provocava sensacions que durant les jornades hem pogut viure clarament!

La gran participació de les famílies, l’entusiasme, la dedicació, l’enginy que en algunes ocasions calia afinar per superar els entrebancs d’última hora, la froça i el desig i les ganes per construir i ajudar en el que fes falta, i un llarg etcètera. Perquè durant tot el matí el degoteig de famílies i mestres que entraven al pati era constant i això fa posar la pell de gallina!

Feliços i emocionats de saber que tenim una comunitat que respon a les necessitats de l’escola, que tenim famílies, alumnes, mestres i personal compromesos amb el que calgui.

Així doncs, ara sí que ja podem dir que les jornades han estat UN ÈXIT!!