Compromesos amb la formació

Continuem trobant-nos en Claustre, aquest cop per aprendre encara més d’en Toni Otero, director de l’escola Anglesola de les Corts de Barcelona i amb una llarga trajectòria alhora que experiència en l’avaluació formativa que aborda clarament la regulació dels aprenentatges dels nostres alumnes, és a dir, la millor manera de fer conscients als infants dels seus aprenentatges ajudant-los a identificar quines són les seves dificultats i el millor de tot, com ho poden fer per millorar-les i superar-les.
Ens prenem la llicència de poder citar dos grans experts en la matèria com són Jaume Jorba i Ester Casellas, que ja a l’any 1996 exposaven aquestes idees tan bàsiques.
“L’avaluació dels aprenentatges presenta bàsicament dues funcions: una de caràcter social de selecció i classificació, però també d’orientació de l’alumnat. Una altra de caràcter pedagògic, de regulació del procés d’ensenyament aprenentatge, és a dir, de reconeixement dels canvis que s’han d’anar introduint en aquest procés per tal que cadascun dels alumnes aprengui d’una forma significativa” 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>