Dia mundial de la poesia

El dia 21 de març és el Dia mundial de la Poesia. A l’escola el vivim de manera molt especial i ens agrada celebrar-lo com cal. Setmanes abans ja ens posem a buscar, recitar, treballar i fins i tot crear poemes. Ens agrada recollir el nostre treball al vestíbul de l’escola, així tothom pot veure’l i gaudir tant com ho hem fet nosaltres.

A més a més, el dia 21 les aules s’obren a familiars i amics perquè vinguin a fer-nos gaudir de la poesia, i és que entre la nostra comunitat comptem amb poetes, rapsodes, músics, actors…Un munt de voluntaris disposats a compartir el seu art i la seva creativitat amb tots nosaltres i fer del dia de la poesia una explosió de paraules, ritme, màgia i amor!

Vam gaudir del davantal de poemes de la Rosita Samarra (a P3 i P4), poemes de les 4 estacions de part de la Traudel Schreiber i l’Anna Plana (a P3 i P5). Els genials poemes de l’avi Bonmatí  (a P4 i 2n), el recital de l’Adriel i la Ruth (a 1r), l’activitat poètica que ens va oferir la Montse Giralt (a 3r), el poemes musicats del Juantxo Latorre (a 3r i a 5è), el relat de la Natàlia Pocurull a 4t i a 5è, el recital de poesia i música de la Tere Torroja i la Noèlia amb la viola a 4t, i les corrandes d’un grup de pares ben eixerits que ens fan xalar moltíssim sempre amb els seus garrotins (a P3, P4, P5, 1r, 2n, i 6è)