Apadrinament amb l’escola del poblat Puyanawa de l’Amazònia

Com ja us vam explicar fa uns mesos, els nens i nenes de 5è participem en el projecte d’Escoles Guardianes de l’Amazònia. Dimecres 13 de març ens va visitar l’Adolf de l’ONG Guardians de l’Amazònia, ens va explicar moltes coses sobre el poblat Puyanawa i sobre com viuen aquella gent. Ens va ensenyar moltes fotografies del poblat, de l’escola, dels nens i nenes d’allà… Va ser molt interessant, ens vam poder fer una idea de com es viu en aquell racó del món. Nosaltres li vam entregar les cartes que hem escrit als alumnes de l’escola Puyanawa, ell s’encarregarà de fer-les arribar als nens i nenes ja que d’aquí uns dies viatja cap a l’Amazònia. Ja tenim ganes de rebre una resposta! Us deixem les cartes que hem fet i algunes de les fotos que ens va ensenyar l’Adolf.

CARTA AMAZÒNIA 5èA

Carta al poble Puyanawà