Festa del vot – pel.lícula de l’escola

Gràcies!

Molt agraïts per l’assistència multitudinària a la Festa del Vot que es va dur a terme aquest dijous 26 de gener d’acord amb el Programa de la Festa del Vot, volem compartir amb vosaltres la pel·lícula que es va visionar i que hem gravat a partir de les experiències pilot de grups interactius dutes a terme a l’escola, i de la mostra del treball que ja es duu a terme a l’escola de les tertúlies literàries dialògiques.

Una vegada més volem agrair els més de 50 voluntaris que han participat en els grups interactius de 1r a 4t, a tot l’alumnat del cicle superior de l’escola per haver-nos mostrat com treballen a les tertúlies literàries dialògiques, a la Junta de l’AMIPA per l’organització de l’acte, a la Dra. Sandra Girbés (Departament de Pedagogia de la URV i experta en Comunitats d’Aprenentatge) per compartir la seva experiència i formació, a totes les famílies voluntàries que han ajudat amb la inflada de globus i als tallers, als Glosadors del Camp i qui pugui per haver-nos acompanyat musicalment, al Víctor (monitor de menjador de l’escola) per les gravacions dutes a terme i pel reportatge fotogràfic que adjuntem, a tot el claustre de l’escola per la seva implicació coordinats per l’equip directiu del centre, i a totes les famílies que d’alguna manera o altra han volgut participar d’aquesta festa.

Moltes de les gravacions dutes a terme no s’han pogut incloure a la pel·lícula, i no pas per criteris de qualitat, sinó que hi havia moltes gravacions molt significatives però se n’ha hagut de fer una tria per evitar fer una pel.lícula massa llarga. Des de la web mirarem de compartir alguns d’aquests materials, i d’altres es compartiran en el Drive de cada grup-classe.

Altres entrades relacionades:

• Què suposa ser una Comunitat d’aprenentatge?
  • Tràiler Cap a una comunitat d’aprenentatge
  • Ha arribat el gran dia: Festa del vot