Presentat al Consell Escolar el Pla d’Acció provisional per al curs 20-21

El dilluns 20 de juliol es va presentar al Consell Escolar el Pla d’Acció provisional del curs 2020-21, el qual s’actualitzarà la primera setmana de setembre.

Garantint la qualitat i els projectes de l’escola respectant els criteris sanitaris

Durant el curs 20-21 s’hauran de desestimar tots aquells projectes d’intercanvi que suposen la interacció entre alumnes de més d’un grup estable i fent ús de la mascareta en aquells moments que no sigui possible. Consulteu els projectes de l’escola clicant aquí

Presencialitat al 100% des del 14 de setembre.

L’escola començarà el 14 de setembre de 2020 i el curs acabarà el 22 de juny de 2021. Consulteu el calendari.  Si en algun moment calgués fer un tancament parcial o total de l’escola, s’activaria immediatament el pla de contingència i l’escola telemàtica contemplada en els punts 9.6 i 9.7 del Pla d’Acció.

Mesures organitzatives excepcionals per adaptar l’escola a la nova situació.

S’ha redefinit el document d’informacions bàsiques per a famílies a tenir en compte durant els curs, podeu llegir-lo clicant aquí.

Horaris esglaonats d’entrades i sortides per evitar aglomeracions de persones.

Consulteu la graella de cada nivell amb el seu  corresponent  horaris i porta assignada clicant aquí .

Horari d’adaptació del grups de P3 del 15 al 18 de setembre.

Consulteu els horaris de l’adaptació de P3 clicant aquí.

Agrupaments estables d’alumnes, garantint espais segurs d’aula, de pati i de servei de menjador.

Cada grup estable tindrà assignat un espai fixe de l’escola (una aula) i tindrà garantits els seus espais de pati (en dos torns) i de menjador (dos trons també). En tots tres espais no caldrà fer ús de la mascareta ja que els compartiran amb el seu grup estable de convivència.

Podeu consultar el Pla d’Acció del menjador escolar 20-21, la informació general del menjador i com fer la inscripció en línia des d’avui mateix.

Addenda a la carta de compromís educatiu que contempla la nova organització de l’escola mentre duri la pandèmia.

Consulteu l’addenda que cada família haurà de portar signada abans del 14 de setembre clicant aquí

Equips docents de cicles garantint diversitat curricular i l’escola inclusiva.

Publicarem la distribució de l’equip docent la primera setmana de setembre

Servei d’acollida de matí i de tarda i activitats gestionades per l’AFA.

Podeu consultar el blog de L’AFA Les Aigües on hi haurà la informació actualitzada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *