Presentat al Consell Escolar el Pla de Reobertura de Les Aigües

El dilluns 1 de juny es va presentar al Consell Escolar el Pla de Reobertura de l’Escola que regula la reobertura de Les Aigües a partir del 8 de juny quan Cardedeu entri a la Fase 2 de desescalada.

Donades les circumstàncies és un pla que està concebut amb criteris de salut, tal i com marquen les autoritats sanitàries en temps de pandèmia  Serà un retorn en unes condicions que mai no ens haguéssim imaginat i es fa molt difícil concebre una reobertura de l’escola amb alguns dels principis que contradiuen el nostre projecte educatiu com són, entre d’altres: la prohibició de compartir joguines i estris,  l’absència de  contacte físic, la distància personal de seguretat i amb l’ús de mascaretes per evitar riscos de contagi.

Els familiars de l’alumnat d’Ed. Infantil que vulgueu utilitzar el servei d’acollida de 9 a 13 del 8 al 19 de juny haureu d’omplir aquesta declaració responsable d’Ed. Infantil i tenir en compte tot aquest protocol d’acuació.

Els familiars de l’alumnat de 6è que assisteixi a l’activitat de comiat de final de l’etapa del 19 de juny haureu d’omplir aquesta declaració responsable d’Ed. Primària i tenir en compte tot aquest protocol d’acuació.

Per als acompanyaments personlitzats no cal signar cap declaració responsable ja que no delegueu la custòdia dels vostres fills/es al centre. Cal que tingueu en compte les mesures sanitàries recollides en el pla i el calendari que ha establert l’escola en el comunicat enviat el 4 de juny i que podeu consultar clicant aquí.

En l’Informatiu de RTV Cardedeu del 8 de juny es va fer ressò de la reobertura de l’Escola Les Aigües.