Matrícula per al curs 21-22

Calendari de preinscripció i matrícula

Un cop tancat el període de matrícula el 18 de juny, queda per assignar l’alumnat que està en llista d’espera. Per consultar les llistes podeu clicar aquí.

La Comissió de Garanties d’Admissió farà les assignacions tan aviat com sigui possible i es procedirà a la matriculació.

Si heu vingut a viure a Cardedeu aquest estiu i teniu algun infant per matricular podeu descarregar-vos el model de sol·licitud d’admissió i presentar-la a la secretaria de l’escola.

Informació de l’escola

Deixem publicada la següent informació per ales famílies que no van poder assistir a les jornades de portes obertes del mes de març.

A Les Aigües vam fer  dues jornades de portes obertes; d‘una banda ja vam fer una presentació telemàtica el dijous 4 de març a les 17 hores. Si no us hi vau poder connectar, podeu accedir a la presentació clicant aquí.

També vam organitzar unes passejades per l’escola el dissabte 6 de març amb cita prèvia. Donat que no vam poder donar cap document informatiu en paper, podeu baixar-vos la versió descarregable cilcant aquí. Si no vau poder aconseguir una plaça per les passejades o voleu més informació de l’escola  podeu contactar amb nosaltres escrivint a esclesigues@xtec.cat o bé trucant al telèfon 93 871 18 96.

També seria interessant que doneu un cop d’ull a la pàgina web de l’escola on podreu veure els projectes, els  trets d’identitat, l’organització i els serveis que oferim.

L’educació a Cardedeu

Emmiralla’t! El Pla Educatiu d’Entorn de Cardedeu.