Matrícula per al curs 21-22

Calendari de preinscripció i matrícula

La RESOLUCIÓ EDU/596/2021 de 3 de març regula tot el procediment de preinscripció telemàtica. Podeu trobar tota la informació que necessiteu sobre el procés i el calendari de preinscripció i matrícula per al curs 21-22 clicant en aquest portal del Departament d’Educació. En aquesta secció anirem penjant tota la informació a mesura que vagi avançant el procés de preinscripció. De moment podeu anar-vos mirant aquesta guia per a la preinscripció en línia i matrícula del curs 2021-2022 que ha editat el Departament d’Educació.

Si heu vingut a viure  ara a Cardedeu i voleu matricular una filla o un fill aquest curs 20-21 teniu aquest article al web de l’escola on se us explica què heu de fer.

Publicació de l’oferta inicial: 11 de març.

Per consultar l’oferta inicial de places podeu clicar aquí.

Presentació telemàtica de sol·licituds: del 15 al 24 de març.  Es pot aportar documentació acreditativa fins el 26 de març. Es poden continuar presentant sol·licituds fora de termini per Educació Infantil i per Educació Primària.
Publicació de llistes amb el barem provisional: 19 d’abril.

Per consultar les llistes amb el barem provisional podeu clicar aquí.

Presentació de reclamacions: del 20 al 26 d’abril.
Publicació de les llistes de barems amb reclamacions resoltes: 30 d’abril.

Per consultar les llistes podeu clicar aquí.

Sorteig del número per desempat: 5 de maig.

Per als ensenyaments d’educació infantil i educació primària, s’han assignat 78.327 números i el número de desempat és el 69.448.

Publicació de llistes ordenades definitives: 7 de maig.

Per consultar les llistes podeu clicar aquí.

Ampliació de peticions per a sol·licituds no assignades: del 26 al 28 de maig.
Publicació de l’oferta final de places: 4 de juny.

Per consultar la llista podeu clicar aquí.

Publicació de la llista d’admesos/es i de les llistes d’espera: 7 de juny.

Per consultar la llista d’admesos/es podeu clicar aquí.

Per consultar les llistes d’espera podeu clicar aquí.

Ja s’han fet públiques les llistes d’admesos als centres educatius i les corresponents llistes d’espera per a aquells que, en absència de vacants, no hagin obtingut lloc escolar en el centre escollit. Aquestes llistes són vigents fins al dia 3 de setembre, per tant, si es produeixen vacants sobrevingudes fins a aquella data els centres es posaran en contacte amb les famílies de la llista seguint l’ordre establert per oferir-los la vacant. En aquest cas, les famílies poden acceptar l’oferta o mantenir-se en el centre on ja estiguin escolaritzats. És molt important que si no obtenen el lloc escolar demanat i per tant volen mantenir el seu dret a la llista d’espera, facin confirmació de plaça en el seu centre actual o que facin la matrícula en el centre assignat en segones opcions o d’ofici. En el cas que fins a final de curs o durant l’estiu es produeixin i  els ofereixin vacants en el centre demanat en primera opció, si la família l’accepta, es faria el trasllat de matrícula corresponent sense cap problema.

Matrícula: del 14 al 18 de juny.

La matrícula serà presencial amb cita prèvia. L’horari està estructurat en franges de 20 minuts des de les 8:30 del matí fins les 13:40. Podeu obtenir una cita inscrivint-vos aquí. Les famílies de l’alumnat admès vau rebre un corrreu electrònic el 8 de juny on se us especificava la documentació que cal aportar.

A les famílies del nou alumnat de P3 se us convoca el dijous 1 de juliol a les 10 a una reunió  informativa on se ús presentarà les tuores i se us parlarà de l’adaptació al nou curs.

Amb les famílies de l’alumnat de la resta de nivells pactarem durant la matrícula en quins moments podreu conèixer l’escola amb els vostres fills/es.

Informació de l’escola

Deixem publicada la següent informació per ales famílies que no van poder assistir a les jornades de portes obertes del mes de març.

A Les Aigües vam fer  dues jornades de portes obertes; d‘una banda ja vam fer una presentació telemàtica el dijous 4 de març a les 17 hores. Si no us hi vau poder connectar, podeu accedir a la presentació clicant aquí.

També vam organitzar unes passejades per l’escola el dissabte 6 de març amb cita prèvia. Donat que no vam poder donar cap document informatiu en paper, podeu baixar-vos la versió descarregable cilcant aquí. Si no vau poder aconseguir una plaça per les passejades o voleu més informació de l’escola  podeu contactar amb nosaltres escrivint a esclesigues@xtec.cat o bé trucant al telèfon 93 871 18 96.

També seria interessant que doneu un cop d’ull a la pàgina web de l’escola on podreu veure els projectes, els  trets d’identitat, l’organització i els serveis que oferim.

L’educació a Cardedeu

Emmiralla’t! El Pla Educatiu d’Entorn de Cardedeu.