Setmana del 8 de març a Les Aigües

El dilluns 8 de març és el dia internacional de les dones.. El Projecte Educatiu de l’escola contempla la coeducació i els drets de les persones en un món d’igualtat d’oportunitats, per tant és el nostre compromís diari treballar de manera transversal i constant  la igualtat de gènere.… Llegeix més»

#LesAigüesDivulgació.

Aquí, a #LesAigüesDivulgació anirem publicant i difonent totes aquelles notícies relacionades amb recerques, descobertes, experiències i vivències que els diferents grups de l’escola experimentin. Entre d’altres us exposarem conclusions de projectes, reflexions de grup i missatges de divulgació científica, social i artística que volem… Llegeix més»

Contactes directes amb l’equip de mestres

Amb l’objectiu que les famílies tingueu un contacte directe amb tots i cadascun dels membres l’equip de mestres, disposeu d’unes adreces de correu electrònic per tal que hi hagi una comunicació més fluida. Podreu adreçar-vos amb els mestres dels vostres fills/es per qüestions més personalitzades.… Llegeix més»

Projecte Multicultural Les Cultures de Les Aigües

El curs 2019-20 vam iniciar un projecte de multiculturalitat i plurilingüisme complementari a la tasca docent contemplada en el Projecte Educatiu de l’escola anomenat Les cultures de Les Aigües.

Vam començar coneixent la cultura de Mali al mes de febrer i quan estàvem a punt de… Llegeix més»

La Música que sona a Les Aigües

Ja sabeu que ens agrada que la música estigui present en la vida de l’escola, l’escoltem quan entrem i quan sortim i ens agrada compartir-la amb tohom. En aquesta pàgina anirem afegint les cançons que escoltarem durant tot el curs. Podeu tornar a escoltar les… Llegeix més»

Què cal saber sobre les proves PCR a l’escola?

L’Agència de Salut Pública consideri necessari desplaçar a l’escola una unitat mòbil i fer una prova PCR als alumnes (mitjançant l’obtenció d’una mostra del nas amb escovilló) i, si fos adient, fer també un test d’anticossos (en aquest cas amb una punxada al dit per… Llegeix més»

Purificadors d’aire amb filtre HEPA a totes les aules

En el Pla d’Organització de centre del curs 20-21 hem dissenyat un conjunt  d’accions per millorar la seguretat quant a la transmissió de la covid,  tant  a espais interiors com a exteriors, tant a l’horari lectiu com al de menjador i extraescolars. Ara hem anat… Llegeix més»

Horaris esglaonats i portes d’entrades i sortides

Aquí teniu un quadre-resum del nou sistema d’entrades i sortides desescalades de l’escola. És important que tingueu clars els horaris i les portes per tal que tot surti bé cada dia.

Els dies de pluja s’aplicarà el mateix funcionament, excepte per a Cicle Inicial que… Llegeix més»

Concert alternatiu de Nadal

Aquest 2020 no hem pogut fer el concert de Nadal al gimnàs de l’escola i ens hem adaptat per tal que les famílies el poguéssiu viure, encara que sigui teleàticament i pugueu escoltar les cançons que vulgueu durant aquestes festes.
Durant la setmana del 14 al… Llegeix més»

Vols una ampolla reutilitzable de l’AFA Les Aigües?

A Les Aigües reduïm el plàstic, és per això que L’AFA Les Aigües posa a la venda cantimplores reutilitzables. Comprant-la col·labores amb els projectes sostenibles de l’escola i amb la reducció de plàstic. Si en voleu adquirir alguna podeu passar els dimecres pel despatx de… Llegeix més»