Molt bon estiu a tothom!!

Tanquem el curs amb la satisfacció d’haver pogut mantenir l’escola oberta i plena de vida durant tots aquests 10 mesos de pandèmia havent acollit cada dia els infants i havent  tirat endavant projectes de descoberta i d’aprenentge i a més d’haver organitzat espectacles de teatre,… Llegeix més»

Matrícula per al curs 21-22

Calendari de preinscripció i matrícula
Un cop tancat el període de matrícula el 18 de juny, queda per assignar l’alumnat que està en llista d’espera. Per consultar les llistes podeu clicar aquí.
La Comissió de Garanties d’Admissió farà les assignacions tan aviat com sigui possible i… Llegeix més»

#LesAigüesDivulgació.

Aquí, a #LesAigüesDivulgació anirem publicant i difonent totes aquelles notícies relacionades amb recerques, descobertes, experiències i vivències que els diferents grups de l’escola experimentin. Entre d’altres us exposarem conclusions de projectes, reflexions de grup i missatges de divulgació científica, social i artística que volem… Llegeix més»

Projecte Multicultural Les Cultures de Les Aigües

El curs 2019-20 vam iniciar un projecte de multiculturalitat i plurilingüisme complementari a la tasca docent contemplada en el Projecte Educatiu de l’escola anomenat Les cultures de Les Aigües.

Vam començar coneixent la cultura de Mali al mes de febrer i quan estàvem a punt de… Llegeix més»

La Música que sona a Les Aigües

Ja sabeu que ens agrada que la música estigui present en la vida de l’escola, l’escoltem quan entrem i quan sortim i ens agrada compartir-la amb tothom. En aquesta pàgina anirem afegint les cançons que escoltarem durant tot el curs. Podeu tornar a escoltar les… Llegeix més»

Setmana del 8 de març a Les Aigües

El dilluns 8 de març és el dia internacional de les dones. Els motius de la reivindicació són encara les desigualtats i discriminacions que continuen patint les dones en l’àmbit  laboral,  acadèmic i social.… Llegeix més»

Què cal saber sobre les proves PCR a l’escola?

L’Agència de Salut Pública consideri necessari desplaçar a l’escola una unitat mòbil i fer una prova PCR als alumnes (mitjançant l’obtenció d’una mostra del nas amb escovilló) i, si fos adient, fer també un test d’anticossos (en aquest cas amb una punxada al dit per… Llegeix més»

Purificadors d’aire amb filtre HEPA a totes les aules

En el Pla d’Organització de centre del curs 20-21 hem dissenyat un conjunt  d’accions per millorar la seguretat quant a la transmissió de la covid,  tant  a espais interiors com a exteriors, tant a l’horari lectiu com al de menjador i extraescolars. Ara hem anat… Llegeix més»

Concert alternatiu de Nadal

Aquest 2020 no hem pogut fer el concert de Nadal al gimnàs de l’escola i ens hem adaptat per tal que les famílies el poguéssiu viure, encara que sigui teleàticament i pugueu escoltar les cançons que vulgueu durant aquestes festes.
Durant la setmana del 14 al… Llegeix més»

Vols una ampolla reutilitzable de l’AFA Les Aigües?

A Les Aigües reduïm el plàstic, és per això que L’AFA Les Aigües posa a la venda cantimplores reutilitzables. Comprant-la col·labores amb els projectes sostenibles de l’escola i amb la reducció de plàstic. Si en voleu adquirir alguna podeu passar els dimecres pel despatx de… Llegeix més»

Projecte de botiguers i botigueres de 3r

Ens agrada que l’escola estigui vinculada al barri i al seu teixit comercial. Cada any els grups de 3r fan l’activitat de botigueres i botiguers del barri. Durant unes setmanes van per diferents establiments del barri del Poble Sec fent de: veterinaris/àries,… Llegeix més»