Concert alternatiu de Nadal

Aquest 2020 no hem pogut fer el concert de Nadal al gimnàs de l’escola i ens hem adaptat per tal que les famílies el poguéssiu viure, encara que sigui telemàticament i pugueu escoltar les cançons que vulgueu durant aquestes festes.

Durant la setmana del 14 al 18 de desembre hem enregistrat aquests concerts per desitjar-vos molt Bones Festes i un millor 2021.

Els grups de P3 canten Amb la llum del fanalet de Jaume Moreno i Peracaula, una cançó ideal per la tarda del 5 de gener.

Grup dels Dofins

Grup de les Balenes

Els grups de P4 han interpretat la nadala popular catalana A Betlem me’n vull anar.

Grup de els Estrelles de mar

Grup dels Cavallets de mar.

Els grups de P5 canten Una estella jo faré de Marifé Ibáñez.

Grup dels Pingüins

Grup de les Tortugues

Els grups de 1r canten El Nadal ja és aquí del Pot Petit.

Grups de les Foques i les Orques.

Els grups de 2n canten El Burrito sabanero, popular veneçolana.

Grups de les Belugues i Taurons

Els grups de 3r han anat al Parc de la Serreta i han cantat S’acosta el Nadal d’Antonio Tolmos.

Els grups de les Onades, els Volcans submarins i els Oceans.

Els grups de 4t han coreografiat una versió de la popular nadala dels EUA Jingle Bells Rock.

Els grups dels Tsunamis, els Coralls i els Nenúfars.

Els grups de 5è han fet un curt a partir de la lletra de Quan somrius, una nadala col·lectiva del trebal Altres cançons de Nadal.

Els grups de 6è han fet un curt a partir de la cançó És Nadal i estic content de La Pegatina.