Alumnes de Les Aigües participen en el XVI Certamen de lectura en veu alta en confinament

El dilluns 16 de març estava previst de fer al Teatre Auditori de Cardedeu l’acte de quarts de final del XVI Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta Infantil i Juvenil, on entre altres alumnes d’escoles i instituts de la comarca hi participaven dos de 4t (Grumets Vermells) i dos de 5è (Grumets Verds) de l’Escola Les Aigües.

A causa del confinament es va proposar els participants de participar-hi des de casa i durant la primera quinzena de maig l’Aina, el Quim, la Lucía i la Nora s’han preparat les lectures i les han enregistrat. Des de l’organització han creat un canal de Youtube amb les lectures de totes i tots els participants.

L’Aina de 4t llegint un fragment de Contes de bona nit per a nenes rebels d’Elena Favilli i Francesca Cavallo.

El Quim de 4t llegint un fragment d’El port dels enganys (Shelock, Lupin i jo 11) d’Irene Adler.

La Lucía de 5è llegint un fragment de Roc i l’escala de les portes secretes d’Eulàlia Canal.

La Nora de 5è llegint un fragment de Tot allò que puguis somiar de Laura Gallego

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *