Un any més participem al Certamen de Lectura en Veu Alta

XVIIa Edició de 2021

Un any més hem participat al Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta d’aquest curs 20-21 en la seva XVIIa edició amb els grups de 4t (Grumets Vermells) i els de 5è (Grumets Verds).

La Cloe de 4t B ha llegit un fragment de La Balada del Petit Jack de Mikel Valverde de l’Editorial La Galera.

El Gonzalo de 5è C ha llegit un fragment de Pau Casals i el noi que tocava el violí de Jordi Sierra i Fabra de l’editorial La Galera.

Si voleu saber les valoracions que ha fet el jurat de la zona del Vallès Oriental III, amb participació dels autors dels llibres cliqueu aquí.

Altres finalistes de 4t de l’escola també han enregistrat la lectura en veu alta del seu fragment de La balada del petit Jack. Són:

La Paula de 4t A:

La Judit de 4t C:

Altres finalistes de 5è de l’escola també han enregistrat la lectura de fragments de Pau Casals i el noi que tocava el violí:

L’Aina de 5è A:

El Guillem de 5è B:

XVIa Edició de 2020

Els curs 19-20 estava previst de fer al Teatre Auditori de Cardedeu el 16 de març l’acte de quarts de final del XVI Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta Infantil i Juvenil, on entre altres alumnes d’escoles i instituts de la comarca hi participaven dos de 4t (Grumets Vermells) i dos de 5è (Grumets Verds) de l’Escola Les Aigües.

A causa del confinament es va proposar els participants de participar-hi des de casa i durant la primera quinzena de maig l’Aina, el Quim, la Lucía i la Nora es van preparar les lectures i les van enregistrar. Des de l’organització es va  crear un canal de Youtube amb les lectures de totes i tots els participants.

L’Aina de 4t llegint un fragment de Contes de bona nit per a nenes rebels d’Elena Favilli i Francesca Cavallo.

El Quim de 4t llegint un fragment d’El port dels enganys (Shelock, Lupin i jo 11) d’Irene Adler.

La Lucía de 5è llegint un fragment de Roc i l’escala de les portes secretes d’Eulàlia Canal.

La Nora de 5è llegint un fragment de Tot allò que puguis somiar de Laura Gallego

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *