Alumnes d’Electromecànica substitueixen un conjunt d’embragatge

El passat mes de desembre els alumnes de segon curs del CFGM Electromecànica de vehicles automòbils van realitzar l’operació de substitució d’un conjunt d’embragatge d’un vehicle, enregistrant en vídeo el desenvolupament.

Els alumnes dels dos grups del Mòdul professional 4 (Sistemes de transmissió i frenada) van participar en aquesta pràctica de la Unitat Formativa 1 (Sistemes de transmissió. Funcionament, verificació i diagnosi) on es desenvolupen els següents Resultats d’Aprenentatge:

• Conèixer el funcionament del sistema de transmissió relacionant la ubicació i funcionalitat dels elements que el constitueixen.
  • Realitzar el manteniment dels sistemes de transmissió aplicant els procediments establerts de reparació.
  • Identificar avaries en els sistemes de transmissió relacionant-ne els símptomes i els efectes amb les causes que les produeixen.