Visita de l’escriptor Arturo Padilla a l’IPM

El novel·lista en llengües catalana i castellana Arturo Padilla de Juan, autor de dues de les obres literàries obligatòries a tercer i quart d’ESO (Supervivientes detrás de las cámaras i Nadar o morir), va visitar el nostre centre el passat dijous dia 17 de gener.

En dues xerrades, una a cada nivell, va compartir amb els nostres alumnes el procés de creació d’una novel·la, va resoldre dubtes, va comentar les obres i va respondre tota mena de preguntes sobre creació literària.

Donat que les seves novel·les tenen tant èxit entre els nostres alumnes, és molt possible que el departament de castellà les mantingui en cursos propers, per tal de despertar i incentivar el gust per la lectura en els nostres alumnes.