Xerrada pública: Ús o abús de les pantalles en els adolescents

Des de l’AMPA de l’INS Premià de Mar estem organitzant una xerrada sobre “les addiccions a les pantalles, i l’ús o abús que se’n fa”. Creiem que pot ser d’interès tant per a professionals com per a les famílies de totes les edats, ja que cada cop més la canalla s’inicia a les pantalles més d’hora. És per això que us volem convidar a participar de la mà de la psicopedagoga Eva Porta, de l’equip de FAPAES.

La xerrada serà el proper dimecres 21 de novembre, a la sala d’actes de l’Institut, a l’edifici Serra de Marina, a les 19h30.

Sortida de 3r al Museu Marítim

Els passats dies 30 i 31 d’octubre, l’alumnat de 3è d’ESO de l’INS Premià de Mar, ha visitat el Museu Marítim de Barcelona. En aquesta visita s’ha pogut gaudir d’una exposició relacionada amb l’Era dels Descobriments i aplicar els coneixements teòrics adquirits a l’aula en uns tallers en què van conéixer les eines d’orientació en la navegació dels segles XV-XVI: orientació mitjançant els astres, sextant, brúixola, astrolabi, cartes de navegació… Tot plegat, va ser una sortida ben profitosa.

Vaga d’estudiants el dia 14

El dimecres 14 de novembre s’ha convocat una jornada de vaga per part d’organitzacions sindicals estudiantils. Aquesta vaga ha rebut l’adhesió de bona part de l’alumnat del centre, expressada en una assemblea de delegats i delegades i ratificada en una posterior votació.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no pot exercir el dret de vaga. En el cas d’alumnes menors d’edat d’altres cursos, els pares o tutors legals hauran de signar la conformitat que acompanya aquest full, fent-se responsables de l’absència de l’alumne. Els estudiants majors d’edat poden signar la conformitat per si mateixos. Les faltes d’assistència per aquest motiu es consideren justificades sempre i quan s’hagi seguit el procediment establert.

El professorat atendrà l’alumnat que resti al centre. Els alumnes que no vinguin al centre assumiran no rebre els ensenyaments que es puguin impartir durant la seva absència (recordem que aquesta vaga ha estat convocada unilateralment pel moviment estudiantil).

Ornamentació Floral del Cementeri de Canet de Mar per Tots Sants amb els alumnes de 2n curs del CFGM de Jardineria

El 25-26 d’octubre d’enguany els alumnes de 2n de Jardineria vam col·laborar en l’ornamentació floral del Cementeri de Canet de Mar per Tots Sants.
Hem de donar les gràcies al Sr Francesc Haro encarregat de parcs i jardins de l’Ajuntament de Canet de Mar que… Llegeix més»

Els alumnes de 2n curs d’Electromecànica de vehicles ja tenen la samarreta oficial

Els alumnes de 2n de CFGM Electromecànica de vehicles ja tenen la samarreta oficial de l’institut i podran començar el mòdul de síntesi d’enguany.
Com és tradició, són els propis alumnes que escullen diferents models de vehicles per després d’un petit debat i posterior votació… Llegeix més»

Publicació del cens per convocar eleccions al Consell escolar

Informem de la publicació del cens (taulell al vestíbul del centre) per verificar el dret a participar en les eleccions al Consell escolar. Properament publicarem les diferents dates del procés. És molt important que es presentin candidatures del sector famílies (al registre de secretaria) i que es voti posteriorment.

Aprofitem per recordar que el dia 7 de novembre, aquest dimecres, hi haurà reunió de l’AMPA a les 19h30′, a la sala davant la consergeria de l’edifici Serra de Marina.

Donació de motors de l’empresa Opel ESERMA de Mataró al departament d’Automoció

Hem rebut la donació de tres motors Diesel com a material didàctic per dotar les pràctiques dels nostres alumnes de 1r curs d’Electromecànica de vehicles automòbils.
Aquest motor equipa l’Opel Crossland X 1.6T. És un motor tetracilíndric amb 1.560 cm³ de cicle Diesel que compleix… Llegeix més»

Visita al Born Centre Cultural

El passat 23 d’octubre, l’alumnat de 4t va visitar el Born Centre Cultural, on van poder veure in situ com era la ciutat de Barcelona el 1714, tot relacionant els continguts inicials de la matèria de Ciències Socials amb les restes materials i la proposta museística del jaciment de la mà d’un guia.

Eleccions al Consell escolar

Us comuniquem que en data 5 d’octubre es va publicar al DOGC la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics i es posa en marxa el procés per a la renovació parcial dels sectors electius dels consells escolars de tots els centres. El procés s’inicia el proper 5 de novembre i ha d’estar acabat el dia 21 de desembre de 2018.

Actualitzarem la informació mitjançant el web de l’Institut i us encoratjem a participar-hi.

Ja tenim borsa de treball incorporada a la nostra pàgina web!

En aquesta plataforma les empreses poden penjar les seves ofertes de treball omplint un formulari. L’alumnat o ex-alumnat que busqui feina també podrà fer les seves demandes a través d’un altre formulari.

La persona encarregada de gestionar aquesta borsa de treball, publicarà les ofertes que vagin sortint i seleccionarà els alumnes candidats que tinguin el perfil que es demana per posar-los en contacte amb l’empresa.

Qualsevol oferta que tingueu, ja la podeu redirigir a la nostra pàgina web, així com també els alumnes o ex alumnes que busqueu feina podeu omplir el formulari.

S’hi pot accedir des del menú del web, dins de serveis, o directament des del requadre superior dret.

Animeu-vos!  Més informació fent un clic aquí.

Els alumnes de 1r curs d’Electromecànica de vehicles comencen a anar al taller del centre!

En aquesta activitat s’entrenen en el muntatge de circuits elèctrics bàsics i en l’ús del polímetre.
Posen en pràctica les explicacions rebudes a les sessions teòriques i d’aquesta forma refermen els continguts i així assoleixen els objectius marcats.
Donada la gran càrrega d’equips elèctrics i electrònics… Llegeix més»