Borsa de treball

Ofertes de treball Obrir

La Borsa de treball de l’Institut Premià de Mar neix amb l’objectiu de posar en contacte aquells alumnes o ex-alumnes que ho sol·licitin amb les empreses del sector que necessiten professionals formats a l’IPM.

Amb les sol·licituds d’accés a la borsa de treball es genera una borsa de demanda de treball, quan qualsevol empresa genera una oferta se li envien filtrats aquells candidats que s’adeqüen al perfil sol·licitat. Tant les ofertes com les sol·licituds tenen data de caducitat.

Els perfils dels alumnes i ex-alumnes s’hauran de renovar anualment. S’esborraran de la base de dades els perfils que portin ja un any a la borsa.

La borsa s’articula amb aquests elements:

• Formulari per empreses (Espai destinat a les empreses per a que emplenin el formulari, que generarà una oferta de treball).
  • Sol·licitud accés a la borsa de treball (Espai destinat als alumnes i ex-alumnes per a que emplenin el formulari. Es important acceptar que les teves dades s’enviïn a l’empresa per poder fer arribar la teva informació a l’empresa).

Tenim ganes de millorar, si creus que tens quelcom a dir sobre el funcionament de la borsa, aquí tens un questionari de millora.

Podeu consultar també la borsa de treball d’Aemifesa, que és un gremi d’instal·ladors de Fontaneria, Electricitat Sanejament, Gas, Calefacció, Climatització, Manteniment i Afins del Barcelonès Nord i Baix Maresme.