Enquesta satisfacció alumnes 2024:

• Anglès

Premià de Mar EFL (English as a Foreign Language)

Art i geometria

“Ningú pot saber per tu. Ningú pot créixer per tu. Ningú pot buscar per tu. Ningú pot fer per tu allò que tu mateix has de fer. La existència no admet representants.”
J.Bucay

• Ciències

Genmagic

Autors: Fernando Romero i Roger Rey
Entorn d’investigació i desenvolupament d’aplicacions multimèdia dinàmiques.

• Llengües

El Fil de les Clàssiques

Autora: Margalida Capellà i Soler.

Aracne fila i fila

Aracne fila i fila, bloc dels estudiants de clàssiques de l’IES Cristòfol Ferrer obert a la col·laboració d’altres centres.

Llegir molt i escriure bé

Autor: Joan Marc Ramos del Departament de català.
La seva principal finalitat és millorar la comunicació i la transmissió d’informacions amb tots els alumnes de l’institut.

Carrers de Premià

És un bloc elaborat amb els alumnes de 1r d’ESO de les últimes promocions centrat en els carrers de la ciutat.

Biblioteca Digital EINES

Espai virtual complementari dels llibres de llengua catalana i literatura del Projecte Eines, Editorial Castellnou.
Accés amb el codi que apareix a la pàgina 4 de cada llibre.

Didàctica

Autor: Joan Marc Ramos.

Dedicat a tots els aspectes relacionats amb l’educació i, especialment, amb la didàctica de la Llengua.

Le coin de Premià

Els alumnes de francès i tothom que ho desitgi, poden visitar el blog de Francès de la Mélanie.

• Màrqueting digital

Enllaç

Les nostres músiques

En aquest bloc hi penjarem els arxius de so, vídeos, karaokes, activitats i notícies que ens puguin ajudar a aprendre per gaudir més de la música.

• Socials

Filosofia a través dels textos

Autor: Manel Codina

Geografia Batxillerat

Autor: Jordi Manero
Aquest és un bloc adreçat als alumnes que cursen la matèria de Geografia de Segon de Batxillerat, especialment als de l’Ins. Premià, de Premià de Mar.

Història 2n Batxillerat

Autor: Rafel Seguí

Blog d’història de l’Ins Premià de Mar

Autor: Salvador Redón Cuenca

Wiki de del taller de tecnologia pels alumnes de l’Institut de Premià de Mar.

En aquest espai podreu trobar activitats i les memòries dels diferents projectes que realitzem al taller de tecnologia.

Tecnologia i innovació

Autora: Cristina Blaya.