SANG UND KLANG: Phonetik Workshop mit Ava Geralis

Heute war Ava Geralis da! Gràcies a la feina que fa el Goethe Institut de Barcelona per a promocionar l’aprenentatge de l’alemany a les escoles de Catalunya, avui ens ha vingut a veure l ́Ava Geralis: professora, actriu de doblatge i tallerista de veu. Durant les dues hores que ha durat el seu taller de “gimnàstica bucal”, l’alumnat de l ́optativa de l’alemany de 3r d ́ESO hem après un munt de trucs i secrets per a semblar més naturals quan parlem en alemany.

Vielen Dank, liebe Ava!! Jetzt wissenwir,wiedasgeht…ä-ö-ü-v-w-p-ei-ie – äu… A partir d ́ara: l ́alemany ja no fa mal! Ja sabem com moure la boca i… / nain! / Jano ens oblicarem mai, d ́aquest so tan discret i misteriós que hi és però no hi és: que sóna i no sóna…

Wiedersehen, Herr Glottisschlag, es war schön Sie kennen zu lernen!