Lass uns nochmal vernetzen! Tornem-hi…Let’s twinn again!

Felicitem a tots els alumnes d´alemany que durant el curs escolar 2021-22 van participar en el projecte eTwinning NACHHALTIG DURCH EUROPA SEGELN…No va ser fàcil, això de Navegar per Europa de manera sostenible, però finalment vam arribar a port i ens han acabat concedint el Segell de Qualitat eTwinning.

Es tractava, recordem-ho, d´aprendre alemany treballant col⋅laborativament amb estudiants d´altres països europeus. Ens vam enxarxar amb una escola francesa, una de Croàcia, un grup d´estudiants eslovens i fins i tot amb un institut turc! Aquest any hi tornem amb un projecte plurilingüe molt més ambiciós. Es diu Let´s Open Doors and Go Trilingual i de moment ja s´hi han apuntat els següents països: Alemanya, Àustria, Grècia i Turquia.

Des de l´Institut Numància hi participaran tres grups d´alumnes amb un perfil diferent: els alumnes que estan fent l´Optativa d´Alemany a 1r, 2n, 3r i 4t ESO; els alumnes d´anglès de 1r d’ ESO, and last but not least… algunes estudiants del grup de Suport Lingüístic de llengua anglesa i castellana!

Tot just estem començant… Us anirem informant sobre la marxa!