Intercanvi eTwinning Co-Shaping Peace: Greetings from Vöcklabruck

El grup d’alumnes d’alemany (2n i 3r ESO) i de filosofia (4rt ESO) que participem del 7 al 13 de maig en l’intercanvi eTwinning amb l’ORG de Vöcklabruck (Oberösterreich) ens ho estem passant tan bé que no tenim temps ni per donar senyals de vida!

Tan bon punt vam arribar a l’estació de Vöcklabruck les 16 famílies austríaques que ens han obert les portes de casa seva perquè puguem compartir amb elles el seu dia a dia ens estaven esperant a l’andana i a partir d’allà tot ha estat un no parar.

Dijous 8 de maig, en el 80è aniversari del Dia de la Victòria, nosaltres vam tenir la sort de poder fer la Pau a la nostra manera. Els alumnes i professors de l’ORG ens van preparar jocs de benvinguda per trencar el gel, un esmorzar fantàstic a la cafeteria de l’escola i una visita guiada per la ciutat en anglès i en alemany.

Divendres 9 de maig, Dia d’Europa, hem passat el matí assistint a classe, cadascú amb el seu tàndem austríac i segons el seu horari personal.

Esperem que us agradi la selecció de fotos de la notícia!

Viel Spass beim Zuschauen!