Halloween horror stories

Els alumnes de 4t d’ESO han preparat unes terrorífiques ràdio històries on han deixat volar la seva imaginació. Han treballat de valent per aconseguir una pronunciació i entonació perfectes que junt amb els efectes de so que han utilitzat fan que aquestes petites històries de terror ens recordin al gran Orson Wells!!

Els alumnes de 1r batx C han creat uns terror movie trailers que han protagonitzat ells mateixos! No us els podeu perdre!

I finalment els alumnes de 2n batx A s’han inspirat en la lectura d’anglès d’aquesta avaluació, Frankenstein, per crear els monstres que protagonitzen les seves històries. En format audiollibre, no deixeu d’escoltar aquestes terrorífiques històries on mai queda clar qui és l’autèntic monstre. Us deixem una terrorífica mostra!!!