Eleccions al consell escolar 2023

Aquesta setmana són les eleccions al Consell Escolar del nostre institut per tal de renovar alguns membres del mateix. Aquesta convocatòria està regulada per la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Recordem que el Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Les persones del Consell Escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. En el Consell Escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: equip directiu, professors/es, pares i mares, personal d’administració i serveis i l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Des de la direcció del centre us animem a participar de les eleccions. Escollir els vostres representants al Consell Escolar és un dret que legitima el vincle entre els sectors i l’institut i esdevé una eina de vital importància per fomentar una visió compartida sobre l’educació i sobre l’institut que volem: de tots i per a tots.

Podeu veure tres de les campanyes d’alumnat pel consell escolar. La difusió és tota una eina electoral!!!