Darrer dia de classe del 2023

Avui 20 de desembre, celebrem el darrer dia de classe del 2023 amb la tradicional festa de Nadal!
És un dia especial en el qual els tutors i tutores tenen una estona de tutoria amb els seus grups, on sembla que els amics invisibles han estat els protagonistes, i després comença la festa nadalenca. L’alumnat de 4t organitza un munt d’activitats: l’esmorzar de nadal , el túnel del terror, activitats esportives, torneig d’escacs, per recollir diners pel seu viatge de promoció en el 2024.

I també, amb motiu nadalenc, l’alumnat de 4t ha creat micro animacions ambientades en l’ambient nadalenc. Concretament la de l’alumne de 4t A en Zhihong Zhu, ha fet l’animació corporativa del nostre institut. Compartim amb vosaltres algunes de les animacions!!
I així acaba el 2023. Us desitgem un encara millor 2024! Bon Nadal!