Big Bang Beethoven im Musikpalast!

Die Schüler_Innen der achten Klasse waren am ersten Februar im Katalanischen Musikpalast, um ein ganz besonderes Konzert zu besuchen. Diese Klassenfahrt war so genial wie der größte Musikromantiker selbst! Unter der musikalischen Leitung des Multiinstrumentalisten und Komponisten Eduard Iniesta und mit Enrique Cabrera als Choreograph haben wir uns 27 Werke Beethovens angehört, darunter zum Beispiel die berühmte Mondscheinsonate, die Fünfte und natürlich auch die Neunte!!

Wir hatten total Spaß und haben viel gelernt. Schaut mal einfach in unser Beethoven-Padlet rein!

El passat dijous 1 de febrer els alumnes de segon d’alemany vam anar al Palau de la Música per assistir a un concert molt especial! Va ser una sortida tan emocionant com el genial compositor del Romanticisme! Sota la direcció musical del multiinstrumentalista i compositor Eduard Iniesta i gràcies a la creativat d’en Enrique Cabrera com a director coreogràfic, vam poder gaudir de 27 arranjaments de Beethoven, per exemple el seu famós Clar de Lluna, la Cinquena i evidentment també la Novena.

Ens ho vam passar super bé i hem après moltes coses!

I ara sí: Entreu al nostre padlet i gaudiu del Big Bang!

Cliqueu a la imatge per a gaudir de la presentació de fotografies de l’activitat!