Activitats d’orientació formativa per l’alumnat de 4t

Les darreres setmanes, els alumnes de 4t que han mostrat interès per cursar Cicles Formatius de Grau Mitjà han tingut l’oportunitat de visitar centres que ofereixen aquests estudis a la nostra ciutat. Hem pogut fer una visita personalitzada a Les Vinyes, La Bastida i el Puig Castellar. Els docents d’aquests centres ens ha obert les portes oferint-nos xerrades i visites de les instal·lacions per als nostres alumnes.

D’altra banda, tots aquells alumnes que han mostrat interès per cursar un batxillerat han tingut l’oportunitat d’assistir a una xerrada informativa sobre aquests estudis. En aquest cas, els professors han estat acompanyats per alumnes que cursen actualment batxillerat i que han explicat la seva experiència.