2a edició: Marató de contes de por

Com ja és tradició, l’alumnat de 4t d’ESO explora el gènere de terror i misteri de la mà d’autors com Bram Stoker (Dràcula), Edgar Allan Poe o Agatha Christie. A continuació, en petits grups reben un dossier en el qual hauran de començar a “dibuixar” les seves pròpies històries de por: qui serà l’heroi/ïna? i l’antiheroi/ïna? quin conflicte haurà de resoldre el personatge principal? cap a on ens portarà el clímax del relat?
Després de conèixer en profunditat els seus personatges i el desenvolupament de la història, cal definir els rols de cada membre del grup, ja que com a objectiu final hauran de realitzar gravacions curtes i subtitulades que puguin ser visualitzades pel jurat més exigent: l’alumnat de 1r ESO! Ells/es tenen la responsabilitat de triar la millor història de cara als Premis de Sant Jordi i, a més, hauran de crear targetes virtuals per tal de felicitar els seus guanyadors/es.

Ara, agafeu les crispetes i gaudiu de les magnífiques obres d’art d’aquest any…

Us deixem també alguns exemples de postals virtuals!

Professorat participant:

Sofia Blanco i Irene Mundet (1r ESO)
Tamara Vence (4t ESO)