Premi Joan Gomis 2021

La nostra alumna Maria Martínez Zapata ha estat la guanyadora del premi Joan Gomis, edició XVI, que guardona la millor recerca per a la pau de l’alumnat de Santa Coloma de Gramenet.

El treball, anomenat “Integració dels indígenes canadencs a la societat contemporània”, denunciava la discriminació i violència que pateixen les comunitats indígenes canadenques dins el seu propi país i apuntava algunes mesures necessàries per protegir els seus drets. El jurat, format íntegrament per professorat de la Universitat de Barcelona, va destacar la capacitat prescriptiva de l’alumna, que permet que la recerca pugui contribuir a dotar de contingut la cultura de pau.

Moltes felicitats a la Maria i a la seva tutora, la Tamara Vence, professora d’anglès del nostre institut.