Orientació per 2n batx: “CFGS Mediació Comunicativa”.

La professora Karen González i tres alumnes de CFGS de l’Institut La Bastida han fet una xerrada als alumnes de 2n de batxillerat del nostre centre, per tal de que coneguin l’oferta de CFGS i explicar el Cicle Mediació Comunicativa.
La finalitat del tècnic/a en mediació comunicativa és realitzar intervencions comunicatives per a persones sordes, sordcegues i/o amb dificultats de llenguatge, parla i/o comunicació, ja siguin usuàries de la llengua de signes o d’altres sistemes augmentatius i/o alternatius a la comunicació; Dissenyar, implementar i avaluar programes de promoció i de sensibilització social, realitzar suport a la comunicació, i quan escaigui, orientació i mobilitat en la seva vida diària respectant la seva idiosincràsia i millorant la seva autonomia personal.

Segur que aquesta xerrada d’orientació ha resultat molt profitosa al nostre alumnat!