Visita al World Press Photo

Enguany hem programat una visita relacionada amb el món de la fotografia i el fotoperiodisme. L’alumnat de la matèria de cultura audiovisual de 2n batxillerat ha assistit a la visita comentada del World Press Photo al CCCB. Les imatges, sempre impactants i d’excel·lent qualitat, mostren la mirada dels professionals del medi i ens ajuden a analitzar el moment actual.

En aquesta foto es pot apreciar part de la fotografia guanyadora de la convocatòria 2020. Aquesta fotografia dóna veu als sentiments que la pandèmia ha silenciat.

L’activitat curricular es va complementar amb la visita a l’exposició de foto documental que presenta l’Arxiu fotogràfic de Barcelona i a l’escola internacional Grisart de fotografia, també a Barcelona.