Convocatòria de concursos per la Setmana de la Ciència 22

Aquesta és una crida per a tot l’alumnat: us convoquem al concurs de Logotips i de cartells amb motiu de la celebració de la Setmana de la Ciència 2022 al nostre institut! El logotip actual, obra de l’exalumna Ruth Càmara, ens ha acompanyat durant set anys. L’objectiu d’aquesta convocatòria és renovar el logo anterior amb l’ajuda de l’alumnat del centre.
Per altra banda, també organitzem el concurs de cartells que té la finalitat de fer difusió del munt d’activitats que fem en el nostre centre educatiu per a tots els nivells i pel professorat.

Podeu trobar les bases del concurs en els enllaços següents: Concurs logotip setmana de la ciència, concurs de cartells setmana de la ciència.
Aquest és un exemple de cartell guanyador del curs passat. També podeu veure el logo actual de la setmana de la ciència del Numància.