Familia a l’ escola:

Tenim la gran sort de ser una Comunitat d’Aprenentatge, i això ens permet que les famílies puguin entrar a les aules i col.laborar amb nosaltres.

Els divendres a les 9.30 fem Grups Interactius de Llengua Castellana i Literatura amb 1º d’ESO i hem tingut el plaer de rebre a la mare d’un alumne i a les cosines d’ alguns alumnes de la classe  que han vingut a ajudar-nos. L’experiència va ser molt satisfactòria i els alumnes van aprofitar moltíssim aquestes sessions ja que estan molt motivats i el clima de la classe és molt positiu.

Alguns testimonis dels nostres alumnes són els següents:

• “Hoy han venido mis primas y he estado más formal que en un pedimiento”
  • “Me han ayudado mucho”

També comptem amb voluntaris que fan que fan el procés d’ensenyament aprenentatge més enriquidor, com Alfredo i Oriol que ens acompanyen cada setmana:

ANIMEU-VOS!