Comencem l’últim trimestre de música a Rovellons!

Bon dia famílies,

El passat divendres vam començar l’últim trimestre de música amb els vostres fills i filles a la classe dels Rovellons. Un trimestre on deixarem enrere les danses practicades les darreres setmanes, un treball que ens va permetre anar de vacances amb molt bon regust de boca després de compartir-les plegats.

Per tancar aquesta activitat, vam fer una valoració conjunta on els i les alumnes van expressar les seves propostes de millora així com comentar els moments, danses i fets que els van fer gaudir més. A destacar la presència de les famílies, la música en directe i poder compartir moments bonics i de tancament amb la resta de companys i companyes de l’escola.

Ja arrencant el nou trimestre i encarant la recta final del curs, vam començar un treball de “batucada” que ens va servir de preludi per l’objectiu principal que afrontarem, que serà el de conèixer la pulsació i les figures rítmiques més bàsiques. Un objectiu que treballarem de diferents maneres i que de ben segur gaudirem molt en el procés.

Per començar, l’Aleix, ens va voler compartir unes estructures apreses al grup de percussió local Molta Xamba.