PINTEM LA PRIMAVERA DE VIVALDI

Bon dia famílies!

El passat dimarts, a música, els i les Pinotxos vam fer un mural amb pintura sobre la Primavera de Vivaldi, amb l’objectiu de fomentar l’escolta, expressar la nostra creativitat i desenvolupar les nostres habilitats artístiques.

La Primavera de Vivaldi és una de les obres musicals clàssiques més reconegudes de tots els temps, sent un preludi perfecte de la sortida al Liceu que farem d’aquí un mes. Aquesta peça forma part de les Quatre Estacions i captura la bellesa i l’energia de la primavera a través de la música. Vam creure que seria una font d’inspiració per a la creació d’un mural que capturés l’essència de la natura a la primavera i el despertar de la vida després de l’hivern. Així ho reflecteixen els colors que el propi alumnat va escollir, i el resultat podeu valorar-lo vosaltres mateixos al nostre passadís.