RASPALLS, PASTES DE DENTS I DECORACIÓ DE BOSSETES

Els Tintins, aquesta setmana, hem estat els encarregats de començar a fer el recompte de pastes i raspalls de dents recollits a l’escola. Hem pujat carregats amb 3 capses de plàstic, amb tot el material que hi havia al vestíbul. Primerament hem començat a comptar la pasta de dents. Per ser més operatius i comptar ràpid, hem decidit agrupar la pasta en packs de 10. Així ràpidament hem vist com ens sortien 7 grups de 10 i en sobraven 3. Ràpidament hem arribat al 73.

Per comptar els raspalls de dents hem hagut primer de classificar els packs de raspalls: els de 4, els de 3, els de 2 i els individuals. Hem anat fent els càlculs de cada grup, pensant que, de manera molt pràctica, estàvem multiplicant i hem anat col.locant una etiqueta amb el resultat corresponent. Llavors hem fet la suma final i hem obtingut el 173.

A aquests nombres inicials ens caldrà sumar-hi tot el material que ens ha aportat Vitaldent i el de la recollida que vàrem fer a les escoles de Montbui i Sant Martí de Tous. La setmana que ve ho enllestirem. Estem molt contents amb els resultats que anem veient!

A banda d’aquesta tasca, els Tintins també hem estat decorant unes bossetes de paper craft que ens serviran en la propera paradeta, de recollida solidària, que volem fer tota la comunitat de Grans al mercat. El divendres 10 de juny, representants de la nostra classe i de Massagrans, explicarem el projecte a la gent que s’apropi al mercat i els convidarem a omplir les bossetes que decorem amb paciència, amb allò que puguin aportar pel Banc de la Teca.

Ja veieu, estem ben enfeinats i tenim compromisos solidaris!